Blev avslöjad

Knallade in på stan idag och tänkte använda ett presentkort jag fått. Det har legat här hemma i några år så det hade gått ut. Men jag tänkte att om jag ändrar på de två första siffrorna så märker de inget på affären. Killade i  på butiken och plockade åt mig saker och gick fram till kassan. Lämnade fram presentkortet. Hon tittade på det och sen tog hon fram en pärm och jämförde kortet. Hon sa till mig att kortet var inköpt 08 och hade gått ut. Dessutom så sa hon att nån hade ändrat datum på presentkortet. Jag låtsade som att jag inte hade en aning om det. Ok, sa jag. Då får det va, fortsatte jag. Sen vände jag på klacken och lämnade butiken. Lite pinsamt var det att bli avslöjad.



Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha men gud va pinsamt :) haha

2010-11-20 @ 15:48:03
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0