Underbar kväll

Känner mig lite seg efter gårdagens festkväll. Hade plockat med mig det jag skulle klä ut mig i. Men blev upplyst att man inte skulle klä ut sig den här helgen. Blev först lite putt över det. Funderade först på att skippa utstyrseln men ändrade mig när det dök upp fler som var utklädda. Blev så himla glad när jag fick låna en peruk av G. Sen drog vi vidare till Plaza. När man är utklädd blir det så mycket roligare att vara uppe och dansa. Visst är jag snygg?


Foto: Isabelle




Bild 2 och 3: Isabelle i NoComments. Foton: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Ellis

Du är klart tjusig i den röda peruken, såg ut som en rolig kväll! =)

2010-11-07 @ 18:12:15
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0