Bredden det bästa

Jag har kikat in på siten Städhjälp hemma. Tänkte först att det handlade om flytthjälp men så fel jag hade. Blev positivt överaskad av att den handlar om städhjälp och andra hushållsnära tjänster. Företaget erbjuder en rad olika tjänster. Jag gillar att här har man satsat på att vara bred. Att erbjuda många olika tjänster gör att man inte behöver leta på andra ställen när man vill köpa andra hushållsnära tjänter än städning. Jag känner genast ett förtroende för företaget när jag läser att de har utbildad personal. Betalar man för städning vill man ju ha folk som verkligen kan städa. Det som är extra plus är att man enkelt kan räkna ut vad det skulle kosta med städning utifrån storleken på sin lägenhet och hur ofta man ha det städat. Det gillar jag verkligen. Det som är roligast att de även erbjuder att putsa dina skor. Kan inte hitta något negativt. Kan verkligen rekomendera siten.


Foto: freefoto.com


Sponsrat inlägg.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0