Makabert, "Spindelmannen"

27-årige skådespelaren Andrew Garfield,som kommer att spela Spindelmannen i den nya Hollywoodversionen, går verkligen till överdrift. Han går så långt i sin strävan efter att kunna få roller i framtiden att han till och med är beredd att operera om sig till kvinna om så skulle krävas.
– Jag skulle kunna byta kön för en roll, så länge som de frös ner mitt organ så de kan omvända operationen senare, säger han till Shortlist magazine.
Det är verkligen att gå till extrem överdrift tycker jag. Helt makabert. Ett sånt fysiskt ingrepp kan aldrig vara värt enbart för en filmroll. Han verkar inte fatta vilken stort ingrepp det skulle bli. Det är inte bara att operera bort snoppen och sen sätta tillbaka den. Så jäkla enkelt är det inte. Det borde han fatta tycker jag.


aftonbladet.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: smyckestokig

säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då )



http://smyckestokig.blogg.se/

2010-10-14 @ 00:04:30
URL: http://smyckestokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0