Äntligen tillbaks från Göteborg

Ja nu är jag äntligen tillbaks från Göteborg. Jag säger äntligen för tåget hem var försenat med en massa timmar. det var nåt ledning som gott av. Jag känner mig full av idéer efter alla studiebesök vi var på. Hela sju olika socialaföretag hann vi besöka. Så det blev en intensiv dag för oss. Det var tredje gången jag lämnade avtryck i Göteborg. En helt underbart fin stad. Strålande sol hade vi också så det kunde inte varit bättre. Jag är så otroligt nöjd att jag fick åka dit men trött är man nu.


Utsikt från hotellet La Mat. Foto: Stefan Falkelind



Evas döttrar. Foton: Stefan Falkelind



Le Mat Hotel. Foton: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0