Blev fotad igen

Strax före 10 dök en fotograf från Östersunds Posten upp på mitt jobb. Vi hade bestämt fotning till den tiden. Mina jobbkollegor blev rätt så paff när hon dök upp och jag sa att hon var där för att plåta bara mig. Jag fick posera i olika ställningar och objektiv byttes. Bilderna ska de använda i en artikel om mig som kanske kommer imorgon. Eftersom jag träffat fotografen tidigare så kände jag mig totalt avslappnad och lugn. En underbart trevlig person. Blev himla sugen på att skaffa mig en sån kamera som hon hade. men jag ska ju ha pengarna också.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0