Synd om Kardashian?

Nu rasar realitystjärnan Kim Kardashian över utviksbilderna i tidningen W Magazine. Hon ångrar utviket.
– Jag känner mig så utnyttjad. Jag har definitivt lärt mig en läxa. Jag kommer aldrig att ta av mig kläderna igen om det så vore för Vogue, säger Kardashian i tv-showen ”Kourtney and Kim take New York”.
Vadå utnyttjad? Hon har tidigare gjort ett otal utvik helt friviliigt så vad är det för skillnad nu då? Det är knappas någon som dragit av henne kläderna och smygfotat. Bruden har själv klätt av sig spritt språngande naken och poserat för kameran. Det är inte ett dugg synd om henne. Så Kim borde sluta att tycka synd om sig själv.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja vad säger man..det är lätt att vara efterklok..

2011-02-11 @ 22:59:31
URL: http://lizanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0