Heja Ingrid

Sitter och glor på "Halv åtta hos mig". Det var det programmet jag sökte till för ett tag sedan. Men tyvärr så kom jag inte med. Men det var kul att produktionsbolaget kontaktade mig och ville att jag skulle söka. Ikväll är det från Östersund. Min goa vän Ingrid Torfjäll är kvällens värd. Fan vad kul att hon är med och jag håller tummarna att hon vinner. Även om det redan är avgjort vem vinnaren är. Såg ni vilka häftiga kuddar hon har?


tv4.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Skruttmärtha

Ser alltid på det programmet. Kul att en kompis är med i programmet. Kuddarna var cooola.

Kram och ha en bra dag

2011-01-25 @ 08:19:07
URL: http://metrobloggen.se/voila
Postat av: Liv

kul!!

synd att du inte kom med :-(

2011-01-25 @ 19:33:28
URL: http://livan86.wordpress.com

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0