Hittat lösningen

Har precis varit över hos en polare och försökt hjälpa honom att göra ett fotoalbum som han ska ha på hemsidan. Försökt är rätta ordet. För jag har försökt fixa det i en nyare version av photoshop men det jäkla programmet ville inte hjälpa mig. Försökte i ett annat men gick bet på det också. Jag fick ge upp och knata hem i värmen. Men här har jag en annan version av photoshop och där kan jag skapa albumet. Känns helt underbart bra. Imorgon ska jag lägga upp hans bilder.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Jonnie

lösningen brukar man alltid hitta när man kommer hem tyvärr haha

2011-05-10 @ 09:52:18
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0